تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری کاهش یابد
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهرداری قم می‌تواند با حضور در عرصه خدمت‌رسانی و عمران و آبادانی قم کمک شایان توجهی به آرامش اوضاع کند و سایر نهادها هم نباید با سیاسی‌کاری وارد حوزه خدمات شهری شوند و مشکلی به وجود آورند. 
  
به گزارش فارس  آیت‌الله محمد یزدی در جمع شهردار قم و معاونان وی با بیان اینکه همگان باید به توسعه شهر و منفعت عمومی کمک کنند اظهار کرد: جمعیت فراوانی در نوروز و سایر مناسبت‌ها به قم مسافرت می‌کنند و همواره دغدغه مسائل بهداشت و امنیتی آنها وجود داشته است به همین دلیل اقدامات شهرداری در تجهیز بوستان‌ها برای اسکان موقت در سال‌های اخیر به ویژه نوروز امسال از اهمیت خاصی برخوردار است. 
 
وی افزود: خدمت در قم دارای ویژگی خاص خود است و تسهیل مسافرت و زیارت در این شهر از سوی مدیران شهری دارای اجر و ثواب فراوانی خواهد بود. 
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر تعامل میان مدیریت شهری و دفاتر مراجع تقلید در قم گفت: نمی‌توان به بهانه ساخت مراکز علمی و پژوهشی از توسعه شهر و خدمت به زائران جلوگیری کرد و به یقین سودمندی طرح‌هایی که از سوی زائران مورد استفاده قرار می‌گیرد بیشتر خواهد بود و اگر این امر برای مراجع تقلید به طور صحیح بیان شود مورد قبول واقع می‌شود. 
 
وی ادامه داد: بر اساس مشاهدات شخصی و گفته‌های دیگران، رضایت از خدمات شهرداری محسوس است و امیدواریم مدیران شهری توفیق خدمت‌رسانی بیشتر را کسب کنند. 
 
آیت‌الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسئله به خیر و سلامتی بگذرد و تلاش مسئولان عالی‌ رتبه کشور به وسیله عمل به ارشادات رهبری به جایی برسد که تعدد کاندیداها کاهش یابد و بالطبع مشکلات هم کمتر خواهند شد وگرنه مشکلاتی بروز خواهد کرد. 
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شهرداری قم هم می‌تواند با حضور در عرصه خدمت‌رسانی و عمران و آبادانی قم و پرهیز از سیاسی‌کاری کمک شایان توجهی به آرامش اوضاع کند و سایر نهادها هم نباید با سیاسی‌کاری وارد حوزه خدمات شهری شوند و مشکلی به وجود آورند. 
 
وی با بیان اینکه جلوگیری از خلاف‌های روشن در عرصه انتخابات وظیفه هر فرد است گفت: در عین حال اختلاف سلیقه امری طبیعی است و اگر در مسیر صحیح باشد مشکلی به وجود نمی‌آورد. 
 
یزدی در ادامه به خدمات شهرداری در زمینه زیباسازی قم اشاره و ابراز کرد: نصب المان‌های مذهبی و اسامی ائمه اطهار(ع) در میادین و بلوارها اقدامی مثبت است و با توجه به شیعه بودن مردم ایران باید تابلوها و نشانه‌های شیعی هم نصب شوند. 
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: المان‌هایی که با هنرمندی و زیبایی طراحی و ساخته شده و در سطح شهر نصب شوند علاوه بر اینکه گویای فرهنگ مذهبی و دینی ما هستند، نوع هنرهای موجود و توان هنرمندان هر شهر را هم نشان می‌دهند. 
 
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز و استفاده از طبیعت در زیباسازی شهری در قم دیده می‌شود و این امر قابل تقدیر است و اقدامات ماندگار شهری اگر به قصد خدمت به اهل بیت(ع) و زائران آنها صورت گیرد اجر و ثوابی وافر خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب